Labels

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Επεξεργασία απαντήσεων ερωτηματολογίου για τον καλύτερο σχεδιασμό των επιμορφωτικών συναντήσεων για τα προγράμματα Α.Υ.

Σας κοινοποιούμε τα αποτελέσματα της επεξεργασίας των απαντήσεων που συλλέξαμε στο ερωτηματολόγιο σχετικά με το τι χρειάζονται οι εκπαιδευτικοί για την αποτελεσματικότερη υποστήριξη του προγράμματος Αγωγής Υγείας, που υλοποιούν τη φετινή χρονιά. 

Σε αυτά θα βασιστεί ο σχεδιασμός των παιδαγωγικών συναντήσεων ανά θεματική ενότητα, με στόχο μια συνολική σχολική προσέγγιση για την προαγωγή της προστασίας των παιδιών, μέσα από την καλλιέργεια προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων.

Στατιστικό διάγραμμα



Ανάλυση αποτελεσμάτων

Απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο για τον καλύτερο σχεδιασμό των επιμορφωτικών συναντήσεων για τα προγράμματα Α.Υ.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν η θεματική ενότητα που αφορά στην Ψυχική Υγεία- Διαπροσωπικές σχέσεις – Ανάπτυξη Προσωπικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων και η θεματική ενότητα του μοντέλου της Διαμεσολάβησης συνομηλίκων στην πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού. Οι εκπαιδευτικοί στην πλειονότητά τους έχουν επιλέξει και τις δύο θεματικές, γεγονός που αναδεικνύει πως η ανάγκη επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε ζητήματα πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού συνδέεται στενά με τη δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος μέσα από αποτελεσματικά προγράμματα πρόληψης και παρέμβασης για τη βελτίωσή του.

Σαν τρίτη θεματική προστίθεται στις παραπάνω, από τους ίδιους εκπαιδευτικούς, η Ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Το Διαδίκτυο είναι η προέκταση του πραγματικού κόσμου. 

Τα προγράμματα πρόληψης σε ένα σχολείο που νοιάζεται για την ασφάλεια και την Υγεία (σωματική, ψυχική, πνευματική) των παιδιών, οφείλουν να δουλέψουν με τα παιδιά και τις e-σχέσεις.

Ακολουθούν οι θεματικές με τις Διατροφικές Συνήθειες, την Στοματική Υγιεινή και την Κυκλοφοριακή Αγωγή επιλεγμένες από Νηπιαγωγούς και Εκπαιδευτικούς των Α΄ Β΄ και Γ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου (θεματικές που ταυτίζονται με τις θεματικές της Ευέλικτης Ζώνης).

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου